جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

شب آرزوها

امشب شب آرزوهاست شبی که دستهای بیشماری به سوی آسمان بلند شده تا هر آرزویی ستاره ای شود بر آسمان بهشت و من مانده ام میان اینهمه آرزو که کدام را حواله فرشتگان کنم 

تا برایم مجوزش را بگیرند 

بهشت آرزو  

یا ارزوی بهشت 

اما دلم چیز دیگری می خواهد 

دلم می خواهد دلگیر نباشم 

از خودم از روزگاری که خیلی ها آرزوهایشان را از یاد برده اند  

و یا 

مجالی برای آرزو برایشان نمانده 

 و شاید امشب بزرگترین آرزویم  

آزادی کسانی است که به خاطر آزادگیشان در بندند 

آمین به تعداد همه ستاره هایی که بر آسمان بهشت امشب می نشیند!

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

آمین!

یه دوست یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

درود بر سرزمین آرزوها و درود بر آرزو داران این دیار

درود بر تو دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد