جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

تولد...

روشنی دیده وجانم 

یکسال است که به هر ترنم نگاهت 

جاری لبخندت 

عشق هر روز در دلم جوانه می زند 

جوانه های دلم را به سرنوشتت می سپارم 

تا پر از مهر و سرشار از روشنی عشق گردی 

روزگاری برایت می خواهم 

که هر لحظه اش سبز باشی و سبز تر 

عاشق باشی و عاشق تر 

مهر باشی و مهربانتر 

 

عزیز من به همین سادگی یکسال گذشت  4 فصل و 12 ماه از بهترین روزهای من به خاطر تو 

دوستت دارم 

ساده ترین کلامی است که می توانم برایت از احساسم بگویم احساسی که با تولدت 

در من متولد شد 

نازنین من 

لحظه هایی ر ا در پیش داری که آرزو می کنم با تمام وجودم بتوانی انتخاب کنی انتخاب خوب بودن و خوب ماندن را لحظه هایی که باید چشم هایت را ببندی و با دل انتخاب کنی که گاه چشم ها می بیند و طلب می کند اما به نا حق 

اما اگر چشم دل گشوده شود فقط پاک سرشتی را بر می گزیند. 

دوستت دارم 

تولدت مبارک  

جهانت همیشه زیبا  

 . 

و اما خاله عاشقته با همه وجودش

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ



درود

می خواهم از این پس بگویم درود تا ایرانی تر باشم ، می خواهم زین پس بگویم سپاس تا برایم تکرار شود ایرانی بودنم ، ای ایرانی تولدت مبارک ، براستی که به چه سرعتی این یکی دو سال گذشت ، مخصوصا ماه های انتظار شیرین خاله ، ماه های انتظار دیدن روی ماه تو برای او ، ای کاش بتوانیم با هم درس عشق را مشق کنیم و بیاموزیم که زندگی جز محبت نیست.

سپاس بیکران

درود بیکران
سپاس بی انتها از این همه لطف سرشارت و آرزوهاپاکی که از سرشت مهربانت سرچشمه می گیره و به سوی آسمان دوستیت روانه می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد