جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

نمیدونم چی می خوام بنویسم

دلم خیلی تنگ شده اما نمیدونم چرا وکجا وحتی برای کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

فقط اینقدر میدونم که شبها موقع خواب آسمان دلم بد جوری ابریه اما حتی یه بارون هم نمی باره که یه کم دلمو سرسبز کنه. 

الان هم که سرکارم ومی خوام کم کم برم خونه.......................................................... 

خونه چه واژه غریبیهبه غربت همه عالم  

گاهی فکر می کنم تاکی قراره این طور باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نکنه تا.................................................................................. 

خدایا خودت کمکم کن خدایاخودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

 

 

صبح بخیر

         صبح ندای شعف است وبیداری،طراوت  است  وهوای تازه که ریه هایت از آن پر می شود.

اما صبح پاییز باتمام صبح های دیگر متفاوت است از بابت بی قیدی برگها که همه جا پراکنده اند

و کلاغ هایی که در گوشه وکنار شهر قارقارسرداده اند.اما تو باز هم باید بخندی به تمام زیباییها ی خداوندی.بخند با خندهای به وسعت تمام سالهای زیبای عمرت.................................

صبح بخیر سبز باشی وسرفراز

دلنوشته

خدایا صد هزار بار شکرت که به من توانایی پذیرش مشکلات زندگی ام را دادی می دونم خیلی دوستم داری چون منم خیلی دوست دارم. میدونم هروقت یه کم  فراموشت می کنم یه تلنگری بهم می زنی که اهای حواست به خودت باشه زیاد غرور نگیر.... 

میدونم که اون وقتا تو هم دلتنگ من بوده ای........ 

خدای مهربونم من که تو را دارم دیگه حاجت به چی دارم  

من که میدونم تسلیم اراده تو شدن رسیدن به کمال وخوشبختیه 

یه کاری کن که من همیشه تسلیم تو باشم باااااااااااااااااااااااااااااااااااشه خدا جووووووووووووووووووووونم روی گلت رو میبوووووووووووووسم

یاد خدا

دیشب توی یک کتاب خوندم هر وقت خدا پایه های زندگیت را لرزاند برای اینکه به یاد بیاری که یکی بوده که آنها را برات محکم می کرده و اون همان خدایی هست که از رگ گردن به تو نزدیکتره. 

من امروز با دوستای گلم می خوام برم حافظیه. جایی که همیشه بهم آرامش می ده انجا حتما  تفالی هم به خواجه شیراز می زنم. تا حالا همیشه تو مشکلاتم خیلی کمکم کرده. 

 

امروز یکی از روزهای زیبای خداوند برای ماست پس آنرا با غم واندوه سخت نکنیم.