جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

چ قدر دلم برای زندگی تنگ شده؟

نظرات 4 + ارسال نظر
bahar جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام
کلبه ی مجازی زیبایی داری...

اره منم یه وقتایی احساس میکنم فراموش کرده ام که باید زندگی کنم و فقط همین یکبار

همین یکبار فرصت زندگی کردن را دارم

سلام دوست من
امیدوارم زندگیت هم همیشه برات پر از شگفتی باشه

نازی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

لایییییییییییییییییییییییییک

یه دوست پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام و بعد از کلی وقت در این صفحه سلام

منم یه عالمه برای اون زندگی قشنگ و پر خنده و دوست داشتنی تنگ شده - ای کاش بیاد سراغمون

اما فکر کنم اگرم که بیاد ما از یاد بردیمشو دیگه نمی شناسیمش

بای تا هایی به زندگی

سلام
خیلی خوشحال شدم که باز پیام های پر مهرت را اینجا دیدم
خودم تو این مدت متوجه تغییرات و یه جور خمودی تو خودم شدم
یه جورایی جای شادی هام را تردید پر کرده
اما امیدوارم یه روزی شادی برگرده به دل های همه مون

[ بدون نام ] شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام دوست عزیز چقدر زیبا گفتی مردم را چه شده همه سردرگمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد