جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

ت مثل تولد

امروز تولدم بود به همین سادگی یه سال دیگه بزرگتر شدم 

یه سال خیلی فرصته واسه یه زندگی 

واسه تغییر مسیر تکامل بزرگتر شدن 

دیشب با یکی از دوستام یه تولد گرفته بودم ساده بود خیلی به دلم نشست 

آخرش هم یه فال گرفت واسم از دیوان خواجه حافظ 

خلاصه کلی بهم خوش گذشت اما یه هدیه گرفتم منحصر به فرد 

مجموعه زیبا و شگفت اثار اسرافیل شیر چی واقعا لذت  می برم از تماشای خط هایی که هر کدامشان انگار از قالب صفحه بیرون می آد و باهات حرف می زنه کلی حرفهای نگو یا به قولی رازهای سر به مهر 

و هدیه دگه ای که بابتش با تمام وجودم خداوند را شکر می گم دوستای خوبی بود که پی در پی امروز با پیامهای تبریکشان شادی را به روزهام هدیه دادند 

یک سال بزرگتر شدم برای بهتر فهمیدن بهتر زندگی کردن لذت بردن از تمام روزهایی که در پیش دارم 

اما اینجا می خوام با تمام وجودم از دو فذشته مهربانی که تو تمام این سالها پناه من بودند یاد کنم 

پدر و مادرم 

که با تمام وجود دوستشان دارم 

به خاطر همه محبت ها مهربانی ها تلاشها شون 

 دوستتون دارم 

تولدم مببببببببببببببببببارک

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

درود و درود و درود

اما تو دودورودودود نخونیشوناااااااا - البته اگه اینجوری هم بخونیشون بازم کارکرد خودشونو که دلشاد کردنته رو داشتن - آره یک سال بزرگتر و پخته تر شدی - راستی چرا خانوما از بزرگتر شدن وحشت دارن - اما می دونم که تو اینجوری نیستی - و از اینکه به کلاس بالاتر برن خوشحال می شن - خب بزرگ تر شدنم یه جور به کلاس بالاتر رفتنه دیگه - البته یه جوابی براش میشه متصور شد و اون اینه که اگه آدم رفوزه بشه ناراحت میشه - پس سعی کنیم قبول بشیم تا از بزرگ شدنمون زانوی غم به بغل نگیریم

بابا من دیگه کیم - تو این شب تولدی هم دارم مث مکتبچیا حرف میزنم - تو خودت به بزرگی خودت ببخش - خب در هر حال تولدت مبارک
مبارکه مبارک

درود بیکران
از این همه لطفت سپاسگزارم

نازی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ

دوست عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم ۱۲۰ سال زندگی شادی داشته باشی که در هر لحظه اش سرشار از احساس خوشبختی باشی

مرسی گلم
امیدوارم تو هم سالهای سال شاد و سربلند باشی
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد