جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

برای مادرم

برای مادرم 

یگانه روزگارم 

دردانه ام 

تاج سرم 

 

بارها شنیدم مادر یعنی فرشته زمینی اما هیچ وقت فکر نمی کنم فرشته ای را پیدا کنم که همپای مادرم باشه 

مادرم تکه ای از خود بهشته که آرامش بهشتیش را در مهربانی هایش حس می کنم 

تکه ای از بهشت که هزاران هزاران فرشته در وجود نازنینش تمنای پرگشودن دارند و ترنم حضورشان و عطر شان خوشبوترین شمشم بهشت است. 

 

نوازش هایش به لطافت صدای جویباران سرزمین های ییلاقی است و خنکای مطبوعش تا همیشه آرامم می کند. 

هیچ ندارم که بگویم که لایقش باشد یا هیچ ندارم که نثارش کنم 

سراسر مهربانی 

سراسر عطوفت 

سراسر شکیبایی 

هیچ ندارم 

هیچ ندارم 

جز اینکه دوستش دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

روزت مبارک عزیزم
از طرف من هم این روز و به مامان مهربونت تبریک بگو ... آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت براشون دارم .

مرسی گلم
روز تو هم مبارک امیدوارم سالهای سال کنار مامانت و بقیه خانوادت لحظاتی سرشار از شادکامی داشته باشی

مرمر.برگ و باد دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

اینجا تاییدیه ؟؟؟

یه دوست یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

می دانستی او هم هیچ نی خواهد از تو الا اینکه دوستش داشته باشی - حتی اگر بخواهم بهتر بگویم او این را هم اگر احساس کند مایه ی زحمت توست نمی خواهد - او تنها کسی است که می کارد و می بخشد و هیچ توقع برداشتی هم ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد