جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دلنوشته

خدایا صد هزار بار شکرت که به من توانایی پذیرش مشکلات زندگی ام را دادی می دونم خیلی دوستم داری چون منم خیلی دوست دارم. میدونم هروقت یه کم  فراموشت می کنم یه تلنگری بهم می زنی که اهای حواست به خودت باشه زیاد غرور نگیر.... 

میدونم که اون وقتا تو هم دلتنگ من بوده ای........ 

خدای مهربونم من که تو را دارم دیگه حاجت به چی دارم  

من که میدونم تسلیم اراده تو شدن رسیدن به کمال وخوشبختیه 

یه کاری کن که من همیشه تسلیم تو باشم باااااااااااااااااااااااااااااااااااشه خدا جووووووووووووووووووووونم روی گلت رو میبوووووووووووووسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد