جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

یادداشتهای یک دوست

دوست خوبم  

سلام سلام منو از رویه یه جای گردالی که بهش میگن زمین بپذیر .نمیدونم سرت خلوت میشه که نامه منم بخونی یا اینکه میدی فرشته ها برات بخونن اما نامه منو پارتی بازی کن خودت بخون. 

دوست مهربونم این روزها بیشتر دلم می خواد باهات حرف بزنم، از دلتنگی ام از شادی هام برات بگم.یه کاری کن دلم آروم بشه دیگه کینه هیچ کسی را توش راه ندم.حالا که تو دلم جای توه میشه مگه کینه هم جا بگیره. 

می دونم بعضی وقتا خیلی از دست بعضیا دلگیر می شم اما باز هم دوست ندارم که همیشه کینه اونها را تودلم نگهدارم. 

دوست خوبم اگه داری  یه کم آرامش ثروت مهربونی دانش وادراک واندیشه را بده یکی از فرشته هات بیاره روی زمین ما،دیگه چیزی نمی خوام.دوستت دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوست پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

سلامی از جنس اون چیزی که فرشته ها رو همینجور از ابتدای خلقت تا الان به دوستشون وصل کرده و از همدیگر هم قهر نمی کنن - کاش سفارش منو هم کرده بودی حالا هم دیر نشده اون چیزایی رو که قراره با زنبیل برات بفرسته یه کمی اما از همش به منم برسون اگه اون فرشته هم عذر آورد تو خودت یه کم ایثار کن و همشو نخور یه ذرشو هم برای من بیاری من سیراب می شم - یادت نره ها - اگه یادت بره اونوقت دفعه دیگه که سفارش غذا دادی معلوم نیست برات بفرسته ها - پس یادت نره - منتظرم - تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد