جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دلنوشته

نگاهم به جادهای است که می دانم انتها دارد اما به کجا

بعضی وقتها پر می شم از هق هق

پر می شم از عشق نفرت زیبایی زشتی و همه اضداد وجودم را لبریز می کنند

می مانم در مرز بین استقامت وشکستن

گاهی همسفر دردم وگاهی همسفر شادی

این همسفری به کجا خواهدم برد!!!!

سرنوشت یعنی انچه از پیش نگاشته شده یا آنچه باید به قلم تو نوشته شود

زندگی یعنی همسفر زنده ها بودن گاهی همسفرت کسی است که اصلا نمی شناسیش

عشق اما چه واژه غریب وقریبی است هنوز نمی شناسمش

راستی عشق یعنی چه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
لیان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

عشق یعنی تن خویش
به هر آتش و هر آب زدن
کاش ما نیز
به حیرانی ماهی برسیم

یه دوست پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام

چند روزه که نیستی - رفتی سفر ؟

خدا بهمراهت

خسته نباشی

لیان شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

سلا م
سفر خوش گذشت ؟
جای ما رو هم خالی کردی یا نه ؟
داستا نها دارم
از دیاران که سفرکردم و رفتم بی تو
از دیاران که گذر کردم و رفتم بی تو
رفتم بی تو
تنهای تنها
و صبوری مرا کوه تحسین می کرد

یه دوست شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام

رسیدن بخیر - دل زنده و شاد باش - همیشه

یا حق - تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد