جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

عکس

الان داشتم عکسای یه سفر  رو که ریخته بودم رو کامپیوتر نگاه می کردم وای که چقدر خوش گذشت و واقعا عکس چه چیز عجیبیه تمام لحظات را دوباره بهت یاداوری می کنه .اون قدرم تو این سفر خندیدیم و از خجالت خودمون در اومدیم که نگو .... 

اما واقعا سفر چیز خوبیه ادم با تمام وجودش ارامش رو احساس می کنه و هر چی هیجان داره یه جورایی خالیش می کنه بی خیال کار واداره و بقیه ادما که حالا چطور نگات می کنن در مورد چی می گن..... دختر که نباید زیاد بخنده دختر نباید بدو دختر باید سنگین باشه و..... از این جور حرفا به قول یکی از دوستام اگه بخوای برای مردم زندگی کنی یه وقت نگاه می کنی می بینی دیگه اخر راهی و یه لحظه هم برای خودت زندگی نکردی همیشه می گه ولش کن عامو  اما موضوع عکس بود به کجا کشید

نظرات 2 + ارسال نظر
ع.ب. چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ http://301040.blogsky.com

عکس این کنار خیلی خوشگله. مرهبا
http://301040.blogsky.com

یه دوست پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام

چقدر خوبه که آدم برای خودش زندگی کنه و فقط خط قرمز های خودشو داشته باشه -- اینجوری از حداکثر توان خودت بهره می بری و هیچ وقت هم احساس پشیمونی نمی کنی

پس بیاییم به نظر بینندگان وزن کمتری دهیم و اسیر حرف مردم نشیم اگه برای مدت کوتاه یک ماهم که شده مطابق ایده آل های خودت زندگی کنی و لذتش رو بچشی هیچ موقع ازش دست برنمی داری

اینو گفتم چون واقعا من خودم بهش عمل می کنم

یا حق -- تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد