جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

تولد

تولدتوآغازیست برای یه دنیا مهربانی

تولد همه خوبیهاست

تولد تمام زیباییهای زندگی

امروز روز توست

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را  خواهم آورد

هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی

همیشه به قداست چشمان تو ایمان دارم

چه کسی چشم های تو را رنگ کرده است؟

چه وقت دیگر  گیتی تواند چون تویی را بزاید؟  

 

فرشته ای فقط در قالب یک انسان !

فقط ساده می توانم بگویم :

عزیزم تولدت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
لیان یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام
اصلا کی گفت تو بیای نظر بدی

من از دوستای دیگه ام پرسیدم نه از تو

خیلی دوست دارم بیام
ولی همین امروز مدیرکل گفت که قراره

معاون امور حقوقی سازمان بیاد بوشهر
و بعید میدونم بتونم بیام چون تا آخر هفته خیلی گرفتارم
ولی سعی خودمو می کنم

اکی مکی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

مرسی عزیزم از اینکه به یادم بودی
خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد