جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

 به پرهیز تو ایمان دارم ای زیباترین پرهیز

خدا قدری بیفشاند از این بر آتش من نیز

نه عکسی نه صدایی نه زلال آهنگ جان بخشی

بگو من طی کنم این تشنگی را با چه دستاویز

چراغی تازه روشن کن که از چشم تو می خوانم

نمی خواهی مرا درگیر شب های هراس انگیز

ردی از حسرت لیلی هنوز اینجاست باور کن

هنوز اینجا کسی هست از جنون عاشقی لبریز

جوانی رفت اما عشق در جان جهان باقی است

دل انگیز است وقتی گل کند این شاخه در پاییز

شبی چون ژاله بر آرامش شبهای من بنشین

شبی چون موج از دریای نا آرام من برخیز

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ


سلام

حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست ، خداوند در هر حضوری رازی را برای کمال ما پنهان کرده است ، خوشا به حال ما اگر آن راز را در یابیم

یا حق -- تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد