جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

زن

زن پر از شگفتی و سرشار از نور است اما افسوس که نه او خود را شناخته ونه دیگران اورا 

از او و اینهمه زیبایی وجودش چیزی را می خواهند و می بینند که سزاوار ان نیست 

شایستگی زن در آرامش و دوست داشتن زیبایی وظرافت اوست 

ظرافتی که گاهی تورا به شگفتی وا می دارد  

زن ریحانه آفرینش است 

سرشار از عطر شادی و غم  

سرشار از نسیم محبت و پاکدامنی 

پس ارزش زن بودنمان را بدانیم 

و به حراجش نسپاریم 

تقدیم به تمام زنان پاکدامن این اقلیم ومردان نیکو پندار آن 

روز جهانی زن مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام

من خودم یکی از طرفداران برابری حقوق اجتماعی در جامعه هستم - اما خودمونیما یه کم زیادی خودتونو تحویل نگرفتین - از قدیم ندیما گفتن درخت هر چه پر بار تر می شه سر بزیر تر می شه - از ما گفتن - حالا دیگه خود دانین - البته میدونم الان داری کفشتو بطرفم پرت می کنی و باید جا خالی بدم - بایییییییی

یا حق - تا بعد

اکی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام عزیرم
روز تو هم مبارک
خودمونیم چه وبلاگ قشنگی داریا

محمد معصومی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://perfect.blogsky.com/

سلام از کامنت زیبای شما بسیار ممنونم.......
اسرار ازل را نه تو دانی نه من
و ین حل معما نه تو دانی نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
گر پرده بر افتد نه تو مانی و نه من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد