جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

رصد

دیشب برای اولین بار رصد یک سیاره رو تماشا کردم واقعا شگفت انگیز بود اون هم چه سیاره ای زحل با اون حلقه ای که دورش هست و فقط تو کتابهای دوران مدرسه یه چیزایی در موردشون خونده بودیم خیلی خوش گذشت و واقعا آدم به بزرگی خدا فکر می کنه و حضورش برات محسوس تر می شه این حسی بود که برای من تو اولین رصد اسمان به وجود آمد رصد ماه رو هم انجام دادم اون هم خیلی خیلی قشنگ بود حفره های درون ماه به خوبی نمایان بود همون ماهی که می گن یه جورایی فسیل زمین ماست. خدای مهربون من چرا که من ازهمه اسمهای زیبات  مهربان را بیشتر دوست دارم تورو سپاسگزارم به خاطر این همه شگفتی و زیبایی!

نظرات 1 + ارسال نظر
لیان دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام
بله خانوم خبرها بهمون میرسه
فقط کم مونده بود نجوم شناس بشی که شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد