جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

بوی بهار

دارم بوی بهار رو حس میکنم 

زمستونم با همه خاطراتش 

داره کم کم می ره تا یه سال 

نو را به جای خودش بیاره 

فقط دعا میکنم سال دیگه فارغ از ملیت وزبان و.... 

برای همه مردم دنیا سال پر از بهترینها باشه 

ودیگه هیچ جایی اثری از فقر وبیماری وجنگ نباشه 

سال نو همه پیشاپیش مبارک 

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ



سلام

سلام بر بهاری ترین بهار عمرت

بهاری که در آن روزگاری نو را خواهی دید

بهاری که برایت یک رویش دوباره است

بهاری که برایت تولدی دیگراست

بهاری که برایت سرآغازی بر آزادیست

ای دختری که از درون زمستان و از پنجره بهار روییدن را آغازیدی

آغازیدنت میمون و تولد دوباره ات گلگون

ساعی باش در جهت یافتن راهی برای بهتر زیستن

یاحق - تا بعد

یکتا(اکی ) چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

خواهر خوبم سلام
امروز دارم با همه دوستها و همکارام خداحافظی میکنم وازشون حلالیت میگیرم.
انشاله که از امروز بهترین روزهای زندگی رو پیش رو داشته باشی.اولین نگاهم که به خونه خدا افتاد به یاد توخواهم بود واز تمام وجودم برات دعا میکنم.

یه دوست پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ


سلام به آسمان دل های پاک

عید ها می آیند و باز هم می آیند

ای کاش ما هم نو شویم و از رفتارهای هم نوع آزار خود دست بشوییم و خود را برای بهتر شدن مهیا کنیم

سعی کنیم آیین دلبری را از بهار طلب کنیم و بسان این فصل سراسر رمز و راز دلربا و دلنشین باشیم

یا حق -- تا بعد

محمد معصومی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://perfect.blogsky.com/

سلام من هم به نوبه خودم سال نو و بهار طبیعت رو تبریک عرض می کنم.......
امیدوارم همیشه بهاری باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد