جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دلنوشته

سلام دوست خوبم 

 

خیلی دلم هواتو کرده بود تو این هوای بارونی امسال یه کم هوا گیج می زنه نمی دونم چش شده قاطی کرده حسابی  

حالا بریم سر حرفای خودمونی یه وقتی خیلی مناجات حضرت امیر رو می خوندم امشب یهو دلم هواشو کرد وای که تو هر جملهایش چه حالی ه برای دلم 

خودت می دونی شاید این یکی از معدوددعاهای عربیه که وقتی می خونمش تک تک سلولهای تنم با تمام هستیشون اونو تکرار می کنن مخصوصا انجاش رو که می گه  

انت الدلیل و انا المتحیرو هل یرحم المتحیر الا الدلیل 

دوست خوبم امشب دوباره خوندمش از ته دلم بعد از یه عالمه دوری 

وسر گذاشتم به استان سجودت به خاطر همه چیزایی که دارم

همه لحظات پر از شور وآرامشم

به خاطر همه اضدادبی که تو درون من گذاشتی

همونایی که به تو نزدیک ترم می کنه

و حتی به خاطر ناملایماتی که سر راهمه

خدای من تو گریزگاه مامن ماواوخلاصه همه هستی منی

دوستت دارم وباز با تمام وجودم میگم

تو نوری نور آسمانها وزمین نورنور نوری که سراسر نور است.

فقط دلم رو سپردم دست خودت تو این مسیر عاشقی....

حواست بهش باشه بیشتر از همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام

خوش بحالت بخاطر این حس عزیزی که داری

خوش بحالت بخاطر این لحن دوستانه ای که داری

راستی منتظر مطلب کلبه کوچک من هستم

چرا نمی بینمش ؟

لطفا اگه زحمتی نیست زودتر بزارش -- باشه ؟

یا حق -- تا بعد


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد