جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

آمدم یه چیزی بنویسم اما دیدم دلم به هیچ نمی ره 

امروز از صبح یه کم کارم زیاد بوده خسته شدم حسابی 

اینم خودش بشه یه خاطره از روزهای آخر فروردین 

وای که چه تند می آیند و میروند 

ومن همچنان چشم انتظارم برای روزهای جدید..... 

روز هایی که می دانم برایم غرق شادی خواهند بود

نظرات 2 + ارسال نظر
یکتا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

«... ای روزهای خوب که در راهید!
ای جاده­های گمشده در مه
ای روزهای سخت ادامه!
از پشت لحظه­ها به در آیید!
ای روزهای آفتابی!
ای مثل چشم­های خدا آبی!
ای روز آمدن!
ای مثل روز آمدنت روشن!
این روزها که می­گذرد هرروز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو آیا من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟»

این شعر قشنگ از قیصر امین پور بود که تقدیم کردم به کسی که امدن بهترین روزهای خوش زندگی را برایش ارزومندم

شیفته یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

جواب نظر
اول از همه شما که به وبلاگم سر زدید ونظرات زیباتون را گذاشتید سپاسگزارم
و اما یکتای عزیزم که واقعا برایم در تمام عالم یکتا و بی مانندی در صداقت وپاکدامنی و محبت ویکدلی دوستت دارم ومن نیز بریت لحظاتی پر از شادی و شگفتی آرزو می کنم تو تمام لحظه های منی و جزیی از زندگیم دوستت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد