جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دربین آیه های قران بعضی درخشانترن مثل الماس در یک جعبه جواهر بعضی را بیشتر دوست دارم با بعضی خودم وخدایم را بهتر می شناسم

یکی از این آیه هاست :

 فبائ الاءربکما تکذبان

خدایا چگونه تکذیبت توانم کرد وقتی هر لحظه در من جاری هستی

 و چگونه ستایشت کنم برای بودنم تا انسان بودنم از اینکه انسانم ومی توانم برگزینم بین پاکی وپلیدی

 نور و تاریکی

انسان ماندن یا شیطان شدن

آزادی یا برده شدن

بین تمام اضداد این هستی که یکی نشان از توست و دیگری سرگردانی

خدایا چگونه می توانم تکذیبت کنم وقتی پیوسته با منی در تمام لحظه هایم حتی لحظه های گناه

لحظه های سرکشی و طغیان

وقتی حضورت همیشگی است

وقتی عطر تو را حس می کنم در شکوفه های سیب کوچه باغهاو در بهار نارنجهای خانه همسایه

وقتی وسعتت را حس می کنم در بیکران آسمان

پاکیت را در چشمه سارها ی زلال کوهستان

 شفافیتت را درنور

شکوهت را در کوه

و زیباییت را در لبخند نوزادی به چهره دلگشای مادر

خدایا دوستت دارم بیشتر از جانم

که این را نیز از تو دارم

وجودم ناچیز است در مقابل سخاوت وبخشندگی تو

در مقا یسه با مهربانی و ایثار تو

هیچ میدانی هیچ یعنی چه.....

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام و بازم سلام

آیا می شود خدا را این گونه دید ؟

آیا براستی می شود خدا را اینقدر نزدیک دید ؟

چگونه است که افراد عادی هم می توانند خدا را حس کنند ؟

براستی خدا از همه به ما نزدیک تر است ؟

اگر اینگونه است پس چرا ما او را باور نداریم ؟

آیا به این دلیل نیست که با او راحت نیستیم ؟

آیا به این دلیل نیست که حجابی سخت بین خود و او حایل شده ایم ؟

آیا بهتر نیست که همه ی حجاب های بینمان را به یک باره از میان برداریم ؟

به امید لحظه ای که دیگر بین خود و او حجابی حس نکنیم و بی واسطه با او باشیم

آمین و به امید آن لحظه.......

یا حق -- تا بعد

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

salam azizam
man alan to hotel hastam sa@ be vaghte tailand 5 asr hast
soghae hay to ham faramosh nakardam
agheh chizi lazem dashti to veblagam peygham bezar
ma ta 5 shanbeh barmigardim sa@ 10 shab be vaghte tailand parvazemone
farda 3 shanbeh inja tatileh tavalod padeshaheshon hast v roze pedar
jay hamaton kheyli khaliyeh
faghat hava ye kam garmeh
to ta key tehran mimoni

liyan سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

salam malomeh kojaee
chera javabam ro nemidi
man inja khaili tanham

حامد شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://deltalogo.blogfa.com

مجالی نیست، نازنین
زندگی را فریاد کن!
تپش پرحرارت قلب را مجالی نیست
سرخی خون را فریاد کن!
فرصتی نیست، نازنین
زندگی را تصویر کن!
فوران اشک شوق را فرصتی نیست
آبی عشق را تصویر کن!
که تنها نگاه روشنای نیلی صبح سپید برای من کافی‌ست.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد