جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

بهشت

امروز داشتم به بهشت فکر می کردم به همان سرزمینی که به واسطه گناه از آن رانده شدم نمی دونم چه شکلی بعضی جاهایی که روی زمین هستند را تمثیل به زیبایی بهشت می کنند به طراوت وتازگی بهشت . 

آیه های بسیاری تو قران توصیف بهشت را کرده از سرسبزی و پاکی تا شفافیت آن جایی که به پاداش انتخاب های درستمون روزگاری ممکنه لیاقت پا گذاشتن در آن را بهمون بدهند. 

اما بهشت من تو هستی تویی که با تمام وجودم دوستت دارم  

تویی که شمارش نفسهایم با یاد تو ست  

بهشت را فارغ از تو نمی خواهم  

نمی خواهم چون فرشتگان معصوم باشم 

می خواهم مثل آدم باشم یعنی بتوانم انتخابت کنم  

راستی بهشت تو چگونه است دوست من؟

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام به همه ی بهشتیان

سوال خوبی کردی بهشتی

بهشت من در لحظه ای خلاصه می شود که بتوانم بی واسطه و بدون هیچ زحمت و جان کندنی او را در افکار خود ببینم - بتوانم چشم سرم را ببندمو او را در عالم افکار آشکارا ببینم - بتوانم در لحظه ای که ممکن است سالیان سال نوری طول بکشد طعم او را در اعماق وجودم بچشم - مزه ی او را درک کنم و ...... دیگر نمی توانم تمثیلی بیش از این از این دیدار برایت بتصویر بکشم - به امید این دیدار در هر لحظه و هر جا و هر مکان - چرا که او در هر آآآن با من است و اما من از او غافلم - دلم برای توقف این غفلت تنگ شده - دلم دلتنگ اوست هر لحظه و هر جا و هر مکان

یاحق - تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد