جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

مادر

بی اغراق زیباترین واژه هستی مادر است 

مادری که صبوریش شگفت انگیز، مهرش بی پاسخ می ماند، غمهایش در درونش تلنبار می شود 

هر لحظه اش عجین می شود باعشق نگرانی  

نمی دانم این موجود نحیف چقدر توانایی دارد  

واقعا این همه صبوری  

این همه مهر  

اما در نهایت درایت و تدبر 

از تو که هیچ هستی تویی می سازد که  

می توانی تفکر کنی انتخاب کنی دوست داشته باشی 

و حتی شاید کینه بورزی 

او مادر است زیباترین بخش آفرینش 

و شاید کلمه مهر آفریدگار 

روز مادر به تمام مادران مبارک 

و تو مادر (مامان خوبم ) از ته دلم می گم روزت مبارک 

می دونم سال گذشته برای تو سالی پر از درد بوده دردی که به خاطر من به تو تحمیل شد 

فقط امیدوارم پروردگار من را از این بابت عفو کنه 

هیچ گاه دوست نداشته ام باعث آلام ونگرانیت باشم اما نشد 

امیدوارم فرزند صالحی برایت باشم 

دوستت دارم 

دوستت دارم  

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد