جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

پدر

سلام به تویی که هستی من بوده ای و خواهی بود پدر 

 چقدر دوستت دارم نمیتونم اندازه دوست داشتنم را بهت بگم 

بابا با اسم بابا راحت ترم 

خیلی دوستت دارم از بچگی تا الان که دیگه به قول معروف برای خودم کسی شدم همیشه مهربانی تو تلاش تو را دیده ام و بهش احترام می ذارم واقعا مهرت را با تمام وجودم حس می کنم شاید به دلیل حجب و حیای پدرانه ات حتی من که دخترت هستم را نمی تونی در آغوش بگیری و ببوسی اما هر بار که تو چشمهات نگاه می کنم مهربانیت را با جانم حس می کنم . 

شاید برای خیلی ها پدر مظهر سختگیری باشه اما من هیچ وقت چنین چیزی را از ازتو ندیدم هر چه بوده و هست فقط مهربانی و محبت بود. 

فقط باید یک دختر باشی تا مفهوم واقعی پدر را بفهمی و ارزشی که پدر برای دخترش داره 

 واقعا هیچ کسی و هیچ مرد دیگه ای هیچ گاه نخواهد توانست برای یه دختر جای پدرش را بگیره  

بابای خوبم شاید هیچ وقت این نامه را نخونی اما فقط همین قدر بدون که خیلی دوستت دارم میدونم تو زندگیت مشکلات زندگی من بیشتر از هر چیزی آزارت داده وبا عث نگرانی و دلتنگی هات بوده و باز هم خواهد بود . 

می دونم لحظه ای به خاطر من ارامش نداری ودائما به یاد منی 

شاید این روزها کمتر از گذشته ها به زبان میاری اما با تمام وجودم حس می کنم تمام نگرانی هات را اما باز هم می دونی که جز اینکه فرزند خوبی برات باشم هیچ کاری از دستم بر نمی اد 

فقط بهت بگم خیلی دوستت دارم آنقدری که تو ذهن خودم هم نمی گنجه آنقدر دوستت دارم که نمی تونم نگرانی هات را ببینم . 

فقط بدون تمان تلاشم را خواهم کرد که مثل گذشته دختر خوبی برات باشم دختری که تو همیشه به وجودش به خودت می بالی و ازت می خواهم بیشتر از این نگران من نباشی  

مشکلاتی که من پشت سر گذاشتم فقط اراده خداوند بوده برای کامل تر شدنم تا سخت تر بشم و بتونم مسیر درست زندگیم را انتخاب کنم ومن از ته دلم به خداوند اعتقاد دارم و می دونم هیچ اتفاقی را بی دلیل بر سر راه بنده هاش نمی گذاره.وباز هم از داشتن پدر ومادر خوبی مثل شما از ته دلم ازش سپاسگزاری می کنم و شکر گزار درگاهش هستم . 

روز پدر مبارک دستات را می بوسم وبدون برای همیشه دوستت خواهم داشت

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام

سلام به دختری که از اعماق وجودش به بیان زیباترین احساساتش به تنها مردی که در این دنیا می تواند برایش این
چنین مهربان باشد می پردازد

احساسات پاک و زیبا و از سر شناختی که از چشیدن ناملایمات سنگین زندگی برایش متبلور شده است

پدر را می شود در این چشمه های زلال عشق دید . پدر معنایی جز تبلور زیبای عشق ندارد

خوش به تو که این تبلور شبنم گونه عشق پدری رو بر روی دل زیبای حریر گونه خود دیده ای و توانسته ای به این زیبایی آن را بزبان بیاوری هر چند که هیچ کس نمی تواند آنرا بطور نسبتا کاملی توصیف کند

یا حق -- تا بعد

یکی مث خودت اما نه به خوبی تو! دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام منم خیلی حرفا دارم که به بابام بگم ولی هیچوقت نتونستم راحت باهاش حرف بزنم و حرف دلم رو بگم شاید چون فاصله ی سنیمون زیاده خیلی بهش نزدیک نیستم اما من میتونم درکش کنم. متنت خیلی قشنگ بود انگار یه جوری حرفای دلم منم بود اما کاش منم میتونستم به زیبایی تو این حرفها رو به زبونم بیارم وبه بابام بگم ...
عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی این از نظر من بهترین آرزو هست پس این آرزو رو برات میکنم که همیشه شادو موفق وسالم باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد