جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

امروز دوباره دلتنگم  

از دست تو از دست خودم از دست دنیایی که دیگه دوستش ندارم  

شدم مثل یه ماهی که انداختنش توی یه تنگ بلور گذاشتنش کنار یه دریا نشونش می دن اما می دونه هرگز نمی تونه به دریا برسه فقط اگه تو بخواهی تمی دونم می خواهی چه چیزی را به من بنده ات ثابت کنی 

می دونم آنقدر قوی هستی که من هیچم در مقابل اراده ات 

اما دلم بدجوری ازت گرفته اصلا نمی ترسم که اگه بهت گلایه کنم بخواهی اذیتم کنی 

بدجوری عادت کردی به حال گیری از من 

هرچی صبر می کنم میگم صلاحم را می خواهد می گم کارش بی حکمت نیست 

اما باز هم هی حالم را بگیر نمی دونم تا کی می خواهی ادامه بدهی 

من که به تمام ناتوانیم در برابر قدرت تو اقرار می کنم 

خواهش می کنم ازت به تمام چیزهای خوبی که داری به تمام مهربونیت به تمام لطفت به تمام نگاههای مهربونت 

یه کم هوای دل من را هم داشته باش 

من از دستت دلگیرم اما مگه غیر از تو کسی را هم دارم خودت خوب میدونی علتش چیه 

اصلا میشه که من بخوام فکری هم بکنم و اون بدون اراده تو باشه  

مگه میشه ارزویی کنم و تو قبلش ندانی چیه 

تو که همه چیزم را می دونی ،تو که نامه نانوشته را می خونی 

پس دیگه لازم نیست بهت بگم یه کاری کن یادت بشه همنشین تمام لحظه هام 

یه کم از این دلگیریم دلتنگیم کمتر بشه یه کاری کن آروم بگیرم 

ازم به دل نگیر به بزرگی خودت کلافه ام کردی با این همه سخت گیریات نمی دونم برای چیه 

اما می دونم به صلاحم هست واقعا ایمان دارم به اینکه به صلاحم هست وگرنه....  

بدون دوستت دارم پس هوام را بیشتر داشته باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد