جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

قلب من , قالی خداست ….

                                          تار و پودش از پر فرشته هاست.

                                شب که می شود خدا,روی قالی دلم راه می رود .

                                                    ذوق می کنم,

                                                   گریه می کنم….

                                            اشک من ستاره می شود.

                                       هر ستاره ای به سمت ماه می رود
نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام

قالی خدا را کجا می شود دید

آیا در پستویی هزار لاست

یا همین نزدیکیست

پای آن اشک روان

زیر آن بید دوان

کر آن فکر بلند

یا که در خانه ی غم

بنظرم در همین نزدیکی

پای آن دست بلند رو به هوا

یا حق - تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد