جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

عطر رمضان

امشب عطر رمضان را با تمام وجودم حس می کنم عطر این ماه عزیز خدا ،دمادم غروب یاد رمضان پارسال افتادم.دلم بدجوری گرفت . 

هنوز هم گاهی دلتنگ می شم اما دلتنگی که هر بار بر فهمم اضافه می کند. 

رمضان گذشته برای من ماه برزخ نه وقت خروج از برزخ زندگیم بود.شگفتا که چقدر خداوند ... 

نزدیک شدم به او چرا همیشه وقتی محتاجش می شوم اینقدر خودم را نزدیک می بینم.مثل این روزها مثل امروز پای نماز مغربم 

یکسال گذشت و چقدر تند تند ... 

بوی عطر خدا را در شبهایش در سحر گاه می توان حس کرد. مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را  

و چه خوب مرا اجابت کرد.  

دلم دوباره سرشار از شور است سرشار از غم سرشار از شادی  

بعضی وقتها آنقئر شادم که ناگاه غم را با تمام وجودم حس می کنم وگاه آنقدر غم دارم که شادی را با تمام وجودم درک می کنم وچقدر درک اینچنینی از شادی وغم دردناک و آرامبخش است 

خدایا اکنون که در آستانه این ماه مهربان تو قدم در راه بندگیت می گزاریم وبا ربناهای هنگام مغرب با تمام وجودمان تورا بر سر سفره های افطارمان می خوانیم پذیرایمان باش  

خداوند سلامتی و سعادت را بر خانه های ما بپاشان و محبت وهمدلی را بر دلهای تاریکمان قرار ده. آمین

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ


آمین یا رب العالمین

خدایا صافی روح و پاکی اندیشه و افکاری روشن و از همه مهمتر وجودی سرشار از صفا و صداقت و عاری از ریا نصیبمان کن

باز هم

آمین یا رب العالمین

یا حق - تا بعد

301040 شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://301040.blogsky.com

آمین.
امشب روم نمی شه دعا کنم. آمین گفتن رو بیشتر دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد