جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

عرفان حلقه

به اعتقاد من خدا، یگانه ای مکرر است

یگانه ای که با شمار بندگان برابر است

به اعتقاد من، خدا همان که فکر می کنیم

درست شکل اعتقاد ماست، شکل باور است

گروهی از میان ما، خدایشان بزرگ نیست

خدایشان درست مثل شخصشان محقر است

گروهی از میان ما، خدای پر غرورشان

همیشه کینه ورز و اخم کرده و ستمگر است

گروهی از میان ما، خدای مه گرفته شان

شبیه دیدن از ورای شیشه ای مشجر است

ولی خدای من، خدای عاشقی که روز و شب

میان چشمه ی تبسم اش دلم شناور است

خدای من، بزرگتر از آنچه فکر می کنند

خدای من از آنچه حرف می زنم فراتر است

خدای من، جداست از خدای سخت گیرشان

مرا کسی که آفریده است یک خدای دیگر است

گناه اگر نمی کنم برای عرض عاشقی است

وگرنه هر گناه پیش لطف او میسر است

کسی درست می شناسد آن بزرگ پاک را

که مثل من تمام عمر با خدا برابر است

به نام نامی یگانه اش قسم که بی گمان

هر آن که فکر می کند خدا یکی است کافر است

علیرضا سپاهی لائین 

با استفاده از سایت عرفان حلقه

نظرات 2 + ارسال نظر
علی حکم آبادی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://diamethod.blogfa.com

و خدایی که در این نزدیکی است

یه دوست پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام

فقط می خوام بگم چقدر خدای تو شبیه خدای منه

وقتی داشتی اونو بهم معرفی می کردی - همش

می خواستم بگم آها مال منم شبیه مال توست

چه خوبه که آدما خداهاشون بهم شباهت داشته باشن

اگه اینجوری باشه بنظر من خودشون هم بهم شبیهن

تو اینجوری فکر نمی کنی ؟

الان سر اذونه و من هنوز سر کارم - سلام منو هم به

خدات برسون - بنظرم خیلی کارش درسته - درسته ؟

یا حق - تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد