جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

عشق

سلام

سلام که زیباترین واژه پروردگار است،و درود به تو که زیباترین نگاه یگانه هستی بخشی!

نور چشمم

 می خواهم برایت ازواژه ای سخن بگویم که هنوز خودم هم هر چه تفکر می کنم نمی توانم به ژرفای آن پی ببرم چون باید با عمق جانت احساسش کنی و ریشه در درونت بدواند.

نور چشمم این کلام عشق است و شاید این همان بار گرانی باشد که کوه تا ابد سرفراز از زیر گرانی این بار شانه خالی کرد ووسعت دل دریا تاب آن رانیاورد و بخشش آسمان در برابر بخشش آن فرو ماند. اما من و تو انسان پذیرایش شدیم و چقدر در این راه شتاب به خرج دادیم. اما بدان همان قدر که گران است به همان اندازه ارزشمند است اما ....

همیشه گفته اند عشق نابینا است نا بینای مطلق که تا به  وصال نرسد بینا نمی گردد و آنگاه افسوس که چه بد بینایی نصیبش می شود . اما عشقی که من تجربه کردم بینای مطلق است عشق چیزی جز زیبایی مطلق را نمی بیند و اگر به غیر از این باشد بدان که راه را بیراهه رفته ای نازنینم . مگر چیزی که خود زیبایی مطلق است به غیر از زیبایی می تواند چیزی را به نظاره بنشیند.

عشق لرزیدن دل را دارد اما هر لرزیدنی نشانه عشق نیست شوری پر از آرامش است پر از امنیت. هراس در عشق راهی ندارد. اگر روزی از هراس تنها شدن بند ساختی بر پای عشق بدان که باز اشتباه راه پیمو ده ای!

عشق مهر مطلق است و بخشش مطلق هرگاه رنجیدی که چرا در برابر این بخششت چیزی به دست نیاورده ای و یا انتظار داشتی پاداشت دهند این عشق نیست.

فرزندم عشق یگانه است ، بسیاری را دوست می داری حتی بیشتر از جانت اما عشق یگانه است فقط اگرآنرا تجربه کنی برای یکبار خواهد بود و بس بدان اینگونه نیست که هر از گاهی عشقی در دلت جوانه بزند آن مهر است نه عشق !

عشق خالی از هر هوسی است چیزی که عشق را به تاراج می برد همین یکی است و چه بد می کند با عشق . همان که عشق های الان بسیاری را هوس سرنگون کرده است

اما نه عشق هیچ گاه رنگ هوس و هرزگی به خود نمی گیرد . باطن و درون آنها عشق نبوده ....

فرزندم برایت عشقی زیبا به زیبایی خالق آن و وسیع به وسعت آسمان زندگیت و پاک و منزه به پاکی سرشت نیکخویان آرزو می کنم . عشقی که با آن به اوج برسی !

یگانه معشوق زیبای هستی یاریگر و همراه روز گارانت.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

سلامی چو بوی خوش آشنایی

با خواندن این مطلب احساس کردم یک مرور نرم با تمام وجود به دوران روشن زندگیم داشتم - یک سری به تمام لحظات خوش گذشته زدم - چه قدر خوش گذشت - خیلی با کرامت نوشتی و خیلی نافذ و پر مغز بود - متشکرم

یا حق تا بعد

شیفته چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام به دوست خوبم
من فقط و فقط هر چه در گذر زندگیم یاد گرفتم نوشته ام و می دانم انسان والایی چون شما درک بسیار زیبایی از این کلام داری
یا حق تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد