جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

۱۹ رمضان

امروز روز ضربت خوردن بزرگ مرد تاریخ مااست.مردی که اسوه کامل شرافت ومردانگی است.و یک نقطه عطف تو زندگی من بوده و خواهد بود. 

پارسال دقیقا تو یه همچین وقتی بود که من تونستم بزرگترین و شاید تلخ ترین تصمیم زندگیم را بگیرم.هیچ وقت آن شب ها و روزها را فراموش نخواهم کرد . اما خدا را شاکرم که هر چی بیشتر می گذره به درستی تصمیمم مطمئن تر می شم.تصمیمی که سالها به خاطر ترسها و تردیدهای که داشتم آن را عقب انداخته بودم. 

یه نفر بهم گفته بود شاید روزی از این روز به عنوان بهترین روز زندگیت یاد کنی.... شاید در آینده یک همچین تصوری هم پیدا کنم.اما امروز حداقل به این نتیجه بزرگ رسیدم که تحت هیچ شرایطی و هیچ زمانی از تصمیمم پشیمان نخواهم شد. 

فقط از پروردگار مهربان در این شبها وروزهای عظیم بهترین مقدرات را برای تمام سرنوشت خودم و تمام انسانهای روی کره خاکی می خواهم که او بهترین تقدیر کننده هاست.... و اراده من در برابر عظمت او ذره ای بیش نیست. آمین

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://daliaaa.persianblog.ir

از خدا میخوام همیشه شاد باشی و از این به بعد زیباترین ها رو تو زندگی داشته باشی . قطعا تصمیمت نقطه عطفی به بهترینها خواهد بود .
دوستت دارم گلم

یکتا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
من چند روز که وبلاگت رو با خطوط عجیب و غریب می بینم .باید چکار کنم هیچی نمی تونم بخونم؟

یه دوست پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام

آمین

یاحق - تا بعد

یکتا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام
قسمت اعظم سرگذشت زندگی هر فرد توسط خودش رقم می خوره و من همیشه تو را بخاطر تصمیمی که گرفتی تحسین میکنم در واقع تو به ارزش واقعی خود پی بردی.مطمئن باش خدا هم جواب این توکل تو رو میده فقط باید صبر کرد و امیدوار بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد