جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

فردا یه امتحان دارم و پس فردا هم همینطور. 

بعضی وقتها فکر میکنم زندگی ارزش این همه سختی هاش را داره 

من که امثال از شبهای قدر بی بهره بی بهره بودم 

نمی دونم بعضی وقتا گیجم.دلم می خواهد این همه کار نریخته باشه سرم... 

خسته شدم ... 

حالا این امتحان ها را که بدم یه چند روزی تا عید فطر برای خودم حسابی خستگی در می کنم 

چقدر که من زحمت می کشم 

دعا کنید موفق بشم البته...

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام

امتحان خوب بود ؟

یا حق - تا بعد

یکتا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

امحتان دیکته که نداری؟
اگه داشتی یادت باشه امسال رو با سین می نویسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد