جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

اوستا کوچولوی ما

 

 

سلام به تو نور چشمم 

 

به اندازه بی شمار ستاره های تمام کیهان دوستت دارم 

به اندازه ای که شاید در هیچ ادراکی نگنجد نور چشمم 

اینجا برای تو تمام احساسم را می نویسم 

احساس شادی که تمام وجودم را با هر بار دیدنت و شنیدن صدای گریه هایت در بر می گیرد 

دوستت دارم بیشتر از جانم 

 در کنار تو نیستم  

و هر روز دلتنگ تر از دیروزم 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

این اولین باریه که تو وبلاگ خودم نظرم رو می نویسم
فقط
الهی خاله فدات بشه
دوستت دارم

نازی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

الهی تو چه خوابی رفته ، چقدر ناناز
از طرفم اوون دستای اوشولوشو ببوس
اعظم جوون پشت این چهره آرووم یه پسمل شیطوون خوابیده من میبینمش d:

یه دوست سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام به تو اوستای این زمان

سلام به همه ی نیک گفتاران و نیک پندارانو نیک کرداران

سلام به تو و اون خاله ی مهربونت که دلش می خواهد تو نیک باقی بمانی در این دیر.....

امیدوارم و آرزوی منم برای تو همینه

یا حق تا بعد

خودم سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

از دوستای خوبم سپاسگزارم
به خاطر لطف بی شمارشون

خاله جونش سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

این فسقلی ما رو از زندگی انداخته تموم روز داریم به اون فکر میکنیم
بیا ببینش که چقدر با هوش شده
الهی قربونش برم
هر روز هفته

اقای کارمند!!! جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ

ووووییییی چقدر زشته ! عین دائی شه!!! بدین دائیش ببرتش دوبی بلکه خوشگل شه!!!

دلتم بخواهد
هم خودش خوشگله هم داییش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد