جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

وباز هم

 و باز هم رسیده ام به مناجات مولای متقیان و آنجا که ندا می دهد: 

 

مولای یا مولای 

انت الدلیل و انا المتحیر و هل یرحم المتحیر الا الدلیل... 

 

تو را هگشایی ومن سرگردان و چه راهگشایی برای من سرگردان مهربان تر ازتو وجود دارد؟؟؟؟؟؟ 

 

مهربانا دلم برای تو تنگ شده....  

با زهم گفتم تو ؟ 

انگار منی هم بدون ذات والایت یافته ام که اینگونه خطابت می کنم 

 

چقدر زود یادم رفت که روزی از اراده تو بربودنم به وجود آمدم و روزگاری نیز با همین اراده به سویت باز گشت خواهم نمود 

 وحال می گویم چقدر دلم برای خودم تنگ شده....!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم بزرگ چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.majera.blogsky.com

من این نوشته پایینی رو یه جایی دیده بودم همین عرق ریختن و عرق خوردن نمی دونستم مال کیه الان فهمیدم و کل مطلب رو از وبلاگ شما خوندم اتفاقا اخرین پستی که نوشته بودم همین بود مرسی که کل مطلب رو نوشتین در واقع امروز من یه چیزی از شما یاد گرفتم ممنون

عباس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://khenizi.blogfa.com

سلام دختر عمه
چطوری؟ کم پیدایی!
خیلی وقته دعای کمیل نخوندم. امشبم که گذشت. هفته بعد حتما می رم.

سلام عباس جان
یه کمی اوضاع امتحانا سرم شلوغه
راستی این عبارتتو متن مناجات حضرت امیر.
رفتی دعای کمیل ما را هم دعا کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد