جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جشن سپندارمزگان و بزرگداشت زن

زن شاهکار خلقت است! 

 

برنارد شاو 

 

نظر شما چیه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
یکتا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

کاملا موافقم

یه دوست پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام

اگه نظر من برات مهم باشه - من می گم انسان شاهکار خلقت است - نمی خوام وسط دعوا وسط کار رو بگیرم که نه سیخ بسوزه نه کباب بلکه بنظر من هر موقع ما انسانها بسمت رادیکال شدن پیش بریم در خودمون بذر استبداد رو می کاریم

الان بنظر می رسه که توی سالیان گذشته در حق زنها کم لطفی شده پس ما میاییم و اشتباه بزرگتر رو مرتکب میشیم و به دفاع بی حد و حسر از زن می پردازیم - اما غافل از اینکه خودمان داریم عامل ایجاد یک استبداد جدید می شویم

پس بیاییم همه چیز رو همونطور که هست بپذیریم و کم کم سعی کنیم با فرهنگ سازی به یک تعادلی خودمون رو نزدیک کنیم نه اینکه با دفاع های غیر منطقی باز ایندفعه در دام تفریط غوطه ور شویم

نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه ؟

اگه مخالف یا موافقی نظرت رو بگو - باشه ؟

یا حق تا بعد

سلام
در مورد دفاع از حقوق زنان باید بگم تا جایی که من شناخت پیدا کردم همیشه تاریخ به زن ظلم شده و خواهد شد یه جایی کمتر و یه جایی بیشتر این محدودیت ها هم فقط به خاطر جنسیتشون هست و اما منظور من از جمله ای که نوشته بودم دفاع از زن یا حقوق زنان نبود از نظر من زن در ذاتش خصوصیات منحصر به فردی وجود داره که از تمام آفریده های خداوند یه جورتیی منحصر به فردش کرده و جالبه که این خصوصیات با توجه به کاربردی که دارند می تونند هم مثبت و هم منفی باشه و همین یه شاهکاره!

عباس پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
من هم با نظر " یه دوست" موافقم. ما همیشه یا زاینور بوم می افتیم یا از اونورش.

نازی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

آره هست ولی اینو فقط خدا میدونه و خودش

حالا بماند.... شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

آخه واقعا این همه غیر قابل کشف بودن می تونه یه شاهکار بزرگ باشه
زن موجودی است با پیچیدگی های فراوان که هر چقدر هم تلاش کنی که آن را بشناسی تازه نصف راه رو بیشتر نخواهی رفت!.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد