جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

لحظه های عبور

برایم یکسال گذشت و  شاید گاهی چنان پرشتاب که لحظه هایش را درک نکردم و در اندیشه سپری کردن ثانیه هایم بودم تا شاید کمتر بار گران زندگی را حس کنم 

سالی که پشت سر گذاشتم سال پایانی بیست و ... سالگیم بود و فردا برایم شروع زندگی جدید خواهد بود. 

سالی که پر بود از لحظه های نابی که با تمام وجودم دوستشان داشتم و لحظه هایی که هنوز هم سنگینی انها بر دلم می نشیند و .... 

و شاید یکبار دیگر باید به مرور خاطراتم باز گردم تا پاسخ تمام لحظه هایی که به فراموشی سپرده ام را به روشنی دریابم 

و اما بهاری در راه است بهاری که رنگ تازگی را براندیشه ام وطراوت را برجانم می افشاند 

و پروردگاری دارم که با تمام وجودم دوستش دارم هرچند گاهی غافل از اویم اما باورش دارم و می دانم تقدیری پر از خوبیها برایم رقم خواهد زد.... 

و اما تولدم مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام

منم تولدت رو تبریک می گم

سال ها می گذرند و تنها

خاطراتشون برایمون باقی می مونه

و هر چه این خاطرات سخت تر باشند

فولاد وجودت را آب دیده تر می کند

وجودت به محکمی محکم ترین فولاد ها

بای تا های

یکتا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک

عباس دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
باز هم مبارک! ولی اینبار بر خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد