جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

تلنگر

این روزهای آخر سال دائم تو فکر لحظه های سپری شده امسالم لحظه هایی 

 

که دوستشون دارم و الان داشتم مرورشان می کردم تمام خاطرات یکساله ام  

 

از آغاز بهار و جمله صبر یعنی تو و رازنامه ای س ربه مهر برای دلتنگی های  

 

همیشگیم و پاسخی برای یافتن تو و شاید دانستم اینبار صبر  یعنی من... 

 

 و اردیبهشتی که برایم لبریز از تجربه ای تازه بود تجربه یگانگی.... 

 

و خبر نیکوی آمدن تویی که به اندازه جانم دوستت  دارم 

 

وخرداد روزهای بی تابی سرزمینم اغاز شد بی تابی که در وجود من به گونه ای 

 

دیگر شکل گرفت و.... 

 

وتیر ماه شروعی برایم بود از نقطه پایان . شروعی که پر از تردید بودم ولی باید  

 

دوباره تردیدهایم شکل یقین به خود می گرفت.... 

 

و دوباره پر از دلتنگی.... 

 

و رمضان که عطر جانبخشش در مرداد به مشامم رسید و انس با مسافری که  

 

که در راه بود ما چشم انتظار آمدنش و چقدر دوستش دارم... 

 

 

و شهریور می رفت تا فصلی تازه را در من برویاند 

 

با آمدن مهر دوباره تکاپویم آغاز گشت و رویایم که سالها به انتظارش نشسته  

 

بودم به حقیقت پیوست فصلی نو 

 

 

و آبان سپری شد تا اذرماه آن ماه خوب خداوند 

 

و تو نور چشمم دیده به جهان گشودی و فقط خداوند می داند که چقدر دوستت

 

دارم و چه اندازه شوق امدنت را داشتم 

 

و برایم رویایی مجسم بودی 

  

دی ماه که نوشتم 

 

من بهشتم را در نگاه تو دیده ام و اینبار تو را می شناختم... 

 

و گذر بهمن از میان لحظه ایم بی هیچ عجله و شتابی که  به لحظه ای پایانی  

 

سال نزدیک تر شوم  

 

و اسفند ماه خوب همیشگیم و تولدی دوباره  

 

و مهری در دل وسرشار از اعتماد به تویی که با تمام وجودم دوستت دارم 

 

 

و این گذر لحظه هایم بود و تلنگری که یکسال دیگرم گذشت در همین چند خط... 

نظرات 2 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

امیدوارم سال نو برایت سرشار از شادی باشه
پیشاپیش نوروز مبارک

هانی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام گل نوروز

سلام بر نورسیده بهار

سلام بر چشم گشوده به این دنیا در حوالی بهار

سلام بر چشمان بهاری تو

سلام بر افکار روبه ترقی بهاری تو

روزگارانت به سبزی بهار

دلت به خوشرنگی تنجه های نو خواسته

و افکارت رو به کوچه های تازه شکفته ی باغ جوان

جوانیت را با اندیشیدن طی کن تا هیچ گاه حسرت گذشت زمان را نخوری و همیشه رضایت از عمر صرف شده را در کارنامه داشته باشی

خورجینت همیشه سنگین از عشق باد

بای تا های

دوست گل همیشه بهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد