جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

بهارنارنج

باورم شده 

که عطر بهارنارنج ماندگارترین خاطره ام را به یادم می آورد 

... 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر اوضاع و احوال هم بد نیست.
دانشگاه ! مون که که هر روزش بدتر از دیروزه! شما هم که سایتون سنگین شده!
جدی؟ از چه چیز بوشهر گفت؟

سلام
از همه چی از مدرسه سعادت و محله دهدشتی ها تا بازی دو تیم ایرانجوان و شاهین
کلی خاطرات قدیمی

یه دوست چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ق.ظ http://parvazeeshgh.blogsky.com/

سلام

آی گفتیا - عطر بهار نارنج - بر روی شاخه های تازه رسته ی اون چه حالی داره - آدم احساس می کنه که احساس رو استشمام می کنه - نو شدن رو تجربه می کنه - مهربون بودن رو یاد می گیره

راستی این عکس زیبا هم فکر کنم حجمش خیلی زیاده - چون بالا اومدنش بزحمت انجام میشه - اگه امکانش بود یه کم حجمشو کم کن و اونوقت آپلودش کن - البته ببخشیدا - فضولی بودااااااااااا

بای تا های

سلام
دوست خوبم
این عکس را پارسال حافظیه گرفتم
هروقت نگاش می کنم عطر بهارنارنج ها را حس می کنم
می دونم باور می کنی
اما از تذکرت ممنون نمیدونم چه جوری حجمش را کم کنم پسر داییم هم همین را گفته
اگه بلدی برام بنویس
مرسی
یا حق تا بعد

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

ما با باورهای مان زندگی میکنیم.....
همونی که بهش باور داری حتما درسته وگرنه اگه باور نداشتی که عوضش میکردی.
راستی استادتونو که حیلی واستون مایه ی خوشحالی و خرسندی هست... این استادان کم نیستن ولی بعضی ها
توان دردسر کشیدنو ندارن و میخوان گربه شاخشون نزنه.
مواظب اون بچه های تازه از تخم درآمده باشید که ناخواسته زیر پای استاد را خالی نکنن....... موفق باشید.
اینم بگم که به خانمهایی که در عرصه ی علم روز به خود و دنیا خدمت میکنن افتخار میکنم....... آُفرین ها ..

سلام
باور پایه زندگی هر انسانه ومهمتر اینه که باورهات بدون تعصب باشه
اما در مورد استادمون
فقط بگم حرف نداره...
و ممنون از حضورتون

نازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

چقدر من این عطر و دوست دارم من و میبره به اون روزها ....

برای من تمام شادی ها را با یه حس عجیب جاری می کنه...

یه دوست چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://parvazeeshgh.blogsky.com/

سلام

به روی چشم - عکس رو برام ایمیلش کن - برات حجمشو کم می کنم و می فرستم - یه موقع که آنلاین بودیم هم یادم بیار برات توضیح بدم بسیار ساده هست - تقریبا اتوماتیک شده

راستی در مورد احساسی که اون عکس میده هم یادم افتاد به همون داستان تله پاتی - مثل اینکه در مورد این عکس هم هم سرایی داشتیم

بای تا های

سلام
سعی کردم خودم بهترش کنم
نمی دونم بهتر شده یانه؟
یا حق تا بعد

عباس پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

خیلی دلم تنگ شده برای عطر بهار نارنج!

یه سبد پر از بهار نارنج پذیرای وجود پاک و معصومت

یه دوست شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام - یه کم بهتر شده - اما باید حجمشو به زیر 100 کیلوبایت برسونی تا خیلی سریع بالا بیاد

بای تا های

مرسی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد