جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دوست داشتن دلیل می خواهد....؟

من یاد گرفته ام ...

" دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... "

ولی نمی دانم چرا ...

خیلی ها ...

و حتی خیلی های دیگر ...

می گویند :

"  این روز ها ...

دوست داشتن

دلیل می خواهد ...   "

و پشت یک سلام و لبخندی ساده ...

دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده ...

دنبال  گودالی از تعفن می گردند ...

.

.

.

دیشب ...

که بغض کرده بودم ...

باز هم به خودم قول دادم ...

من  "  سلام  "  می گویم ...

و "   لبخند  "  می زنم  ...

و قسم می خورم ...

و می دانم ...

عشق  "  همین است ...

به همین ساده گی
نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://parvazeeshgh.blogsky.com/


سلام



لبخند عشق


می دونی که دنیا هر چه قدر هم که بزرگ باشه اما بنظر من تو این مثلث جا میشه - این مثلث اینقدر ابعادش وسیعه که حد نداره - اما خوبیش به اینه که هر چقدر هم که بزرگ باشه اما آخرش دستشون تو دست هم هست - پس بیاییم ابعاد وجودیمون رو تو این قاب تعریف کنیم - حالا مساحت این قاب مثلثی هر چقدر که می خواد باشه - هر کسی به اندازه ی روح خودش

بیاییم سلام بدیم به همه ی عالم و خاتم

بیاییم لبخندی به مهر به همه ی خلایق عالم تقدیم کنیم

بیاییم عشق بورزیم به همه ی زیباییها ....به همه ی همه....

بدون توجه به ملاحظات جاری و دست و پا گیر.....

پس با اینها همه می شود ادعا کرد که در جاده ی خوشبختی در حرکت هستیم

آیا بنظر شما خوشبختی جز این است ؟؟؟؟؟

راستی از تمام کسانی که این نظر رو خوندن خواهش می کنم به سوالی که در وبلاگ زیر در مطلب :

قصه ی نسل ما

هم پرسیده شده جواب بدهند - متشکرم

هویجوری چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://alams.blogsky.com/#

سلام یعنی زیبا ترین پیشواز دوستی و عشق و محبت .

سلام یک دنیا حرف داره که توی یه کلمه خلاصه و مفید گفته میشه . یعنی من دوستت دارم
برام عزیزی
برام مهمی
اگه نبودی حتی همین یک کلمه رو هم ازت دریغ میکردم
سلام اول و آخر همه چیز هست
سلام علیکم
والسلام علیکم

سلام دوست مهربونم
و درود
هرچند نمی شناسمت ولی می دونم سرشار از مهری
از لطفت سپاسگزارم

zahra شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

عالی بود
افرین به تو $

با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد