جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

دلنوشته ای از روزهای من

روزهای روز گارم می گذرد از پی هم 

 

و چقدر این روزها در طلب شنیدن شادیهای دوستانم هستم اما انگار شادی از روزهایمان رخت بربسته... 

بعضی می گویند باید شادی را خودت بسازی در درونت 

اما گاهی اینقدر دیگران ساخته هایت را که اجر به آجرش را با تحمل رنج بر هم بنا کرده ای به یکباره ویران می کنند که باورت نمی شود یکباره شادی درونت هم تبدیل به رنج می گردد. 

 

این روزها بیشتر قصه های پر غصه می شنوم 

بعضی هایمان یادمان رفته شادی چه رنگی در زندگی مان داشته..... 

 

راستی شادی را باید بسازیم یا به انتظارش بنشینیم؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Smile To Me جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

دل نوشته ی جالبی بود! راست میگی همه دپسرده شدن! من از بس این جمله ی (این نیز بگذرد) رو برای همه گفتم خل شدم!!!

نه بساز نه به انتظارش بشین...اگه قبول کنی زندگی همینه اونوقت نیاز به چیزی نداری.

هرچند خودم دیروز تا حالا یکم بی حوصله ام ولی هنوز شادم!!!

سلام
خوشبینی برای من بهترین هدیه خداوند بوده اما الان گاهی به این نتیجه میرسم که این روزها همه به یه نوعی دچار افسردگی واگیردار شده ایم
ممنون از حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد