جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

چشمک هر ستاره ای نگاه دزدانه اوست که مرا پیغام میدهد درزمین تنهانیستی

سلامی دوباره

سلام نورچشمم

این اولین باری است که بعد از روشن شدن دیدگانمان به آمدنت برایت می نویسم در طول 6 ماهی که در آن 3 فصل پاییز زمستان و بهار را تجربه کردی کمتر در کنارت بودم اما هر لحظه اش برایم سراسر شادمانی بوده

هرگز لحظه اولی که چشمم به دیدنت روشن شد را فراموش نخواهم کرد لحظه ای که بی تابانه انتظارش را داشتم و اشک شوقی که با دیدن چهره پاکت در چشمانم حلقه زد.

فرزندم

در طول سفر چند ماهه ات تا زمانی که پذیرای آمدن شدی برایت چند بار نوشتم یادداشتهایی که امیدوارم روزگاری همراهیت کند برای رسیدن به اوج.

نازنینم هم اکنون برایم زیباترین لحظه هایم دیدن لبخند شیرین توست لبخندی که سرشار از مهربانی بی چشمداشتت است  و خنده های کودکانه ات که با دیدنش سراسر شوق و اشتیاق می گردم .

بارها اندیشیده ام که چرا بادیدن یک کودک ناخود آگاه لبخند برلب هر رهگذری می نشیند و جوابی جز پاکی سرشت کودکانه نیافتم سرشتی که گاهی ما بزرگترها به میل خود در آن تغییراتی می دهیم تا کودکمان را برای دنیای واقعی آماده کنیم اما فرزندم هرگز پاکی کودکیت را به هیچ بهایی نفروش چرا که آهنگ خوش آرامش و مهر در آن جاری است. دلت را سرای مهر کن فارغ از تمام کم مهری هایی که ممکن است روزگارت با آن همراه گردد.

نازنینم  خواهی دید که در اینجا بزرگترین گنجینه ات دوستان یکدل و یکرنگت خواهند بود دوستانی که عطر و طعم دوستیشان جاودانه ومانا است . دوستی زیباترین رابطه بین انسانهاست که دوستت می تواند همدل و هم خانه جانت گردد.

نمی دانم زمانی که این نوشته ها را برای اولین بار می خوانی و درک می کنی چه برداشتی از وجود پروردگارت داری فقط می خواهم بدانی برای یافتن خداوند نیازی به معجزه نیست معجزه برای مردمان کج اندیش سطحی نگری است که بیشتر می خواهند یگانگی ذات بی مانندش را انکار کنند تمام خلقت خداوند معجزه است و بزرگترین اعجاز خود تو هستی پس برای یافتن خالق هستی درونت به کنکاش بنشین که هر ذره وجودت پیامبری است که وجود یگانه اش را به چشمهای بینایت نمایان می سازد.

اوستای بی همتایم

امیدوارم همیشه روزگارت توامان باشد با پندار نیک گفتار نیک و کردار نیک

نظرات 2 + ارسال نظر
روح زایی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.roohzaee.persianblog.ir

در بزرگترین مسابقه توان سنجی روحی و باطنی شرکت کنید
و تواناییهای باطنی خود را کشف نمایید

مسابقه نداده میدونیم چه خبره!!!!!!!!!!!!!

یه دوست یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ


سلام مرا نیز بپذیر

اوستای دوران ها

کاش بیاییم و به فرزندانمان در راه شناخت خود یاری رسانیم - بیاییم چیزهایی را برایشان شاخص کنیم که واقعا شاخصند - بیاییم دنیا را از نگاه دیگری بهشان نشان دهیم

بیاییم دنیا را از بالا و از دید یک کسی که یک بار زندگی کرده و الان در پایان راه این دنیاست ببینیم آنگاه خواهیم فهمید که چه چیزهایی در این دنیا باارزش و چه چیزهایی بدور از ارزشند - آنگاه بهتر خواهیم دانست وقتمان را با چه کس و چه چیزهایی بگذرانیم - آنوقت است که فرق بین گوهر و .... را خواهیم دانست

من همیشه در زمان بروز مشکلات به خودم نهیب میزنم که این مشکل هر چقدر هم که بزرگ باشد بخش کوچکی از زندگی من خواهد بود و وقتی بسان پرنده ای از بالا به آن مشکل مینگرم قدر و قیمتش برایم آشکار می شود و بهتر از آنکه تصورش را هم بکنم می توانم برای حل کردنش راهی بیابم

این مثالی بود برای دیدن زندگی از نگاه بزرگ مردی که در انتهای راه این دنیاست

بیاییم دنیا را زیبا ببینیم و به همدیگر مهر داشته باشیم - بدانیم و آگاه باشیم که پشیمانی و ضرر درش راه ندارد

یا حق تا بعد

اوستای عزیز

سلام و سپاس از نظر گرانبهایت دوست خوبم
نوشته ات را به یادگار برایش حفظ می کنم تا امانت را در نهایت به مالک آن بسپارم
روزی به من گفتی خیلی از مشکلات سر راه ما آدمها در اصل یه هدیه ای از طرف خداوند که شاید ظاهر آن نازیبا باشد اما در باطن ارزشمند است.
و امروز می دانم که بعضی از رنجها بسیار ارزشمندتر از آسایشهای بی محتواست.
سپاس فراوان
یا حق تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد